Subject: Ravimaimeti vastus
From: "Kristi Sarap - RA" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Apr 2026 11:54:03 +0300

Tere, Sarah!

Ravimiameti poolt vastab järelevalveosakonna spetsialist Evelin Saar.

"Tareen (Taren) kuulub Eestis narkootiliste ja psühhotroopsete ainete 
nimekirja ning selle müümine eraisikute poolt on keelatud.
Nõukogude ajal kasutati seda mürkainete vastase esmaabivahendina. Tegemist 
on tugeva toimega ainete seguga, millel on ka narkootiline mõju. Tareen võib 
põhjustada hallutsinatsioone ning tõsiseid närvisüsteemi kahjustusi.
Ravimiameti hinnangul võivad aegunud, eriti üle 30 aasta vanused ained olla 
äärmiselt toksilised ning nende manustamine võib kaasa tuua raskeid 
tervisekahjustusi.
Sellised ained tuleks viivitamata viia ohtlike jäätmete kogumispunkti."

Kristi Sarap

kommunikatsiooninõunik

Ravimiamet

Ravimiamet

737 4140

www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee>

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and 
privileged information. If you are not the intended recipient, please notify 
the sender immediately by returning the e-mail and permanently deleting what 
you have received. Any dissemination or use of this information by a third 
person without permission is prohibited and may be illegal.